søndag 28. februar 2016

Hviledagen




Jeg vet ikke med dere, men jeg elsker søndager. Søndag er den dagen i uken jeg finner mest hvile. Kanskje fordi det er kalt søndag for en grunn, men jeg tror mye er fordi ingen butikker er åpne, og den er den dagen jeg føler jeg kan hente mest energi til en ny uke. Jeg bruker ofte søndager til og lese, både i en koselig bok -men også Guds Ord. I dag gikk jeg også en tur og det var godt, friskt og ikke minst utrolig koselig, meg og musikken på ørene, skapelsen rundt meg, den fine naturen. I dag lagde jeg ferdig armbåndet, jeg har sett youtube videoer, sånne koselige små filmer. Nå står det hjemmelaget pizza i ovnen og jeg kan si med sikkerhet at jeg elsker denne dagen.

Så dette er min hviledag.





Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...