torsdag 11. februar 2016

Min historie



Hei kjære blogg lesere :-) tenkte og starte blogg dagen (Torsdag) med og fortelle min historie og litt om meg selv, resten tar vi etterhvert :-) Mange kjenner meg nok igjen fra min eldre blogg, jeg byttet blogg plattform og blogger nå hos blogspot.

Benedicte heter jeg, født i 87, gift med Hans Olav som er mannen i mitt liv. På Gjøvik bor jeg og her har jeg bodd hele livet, jeg har en historie som ikke bare er god, jeg har slitt psykisk i mange år, sykehusinnleggelser, men jeg har det mye bedre nå! Jeg lever for Jesus, ble kristen som 12 åring, og voksen døpt ikke lenge etterpå av pappa, som også viet meg og mannen min.



Jeg ble født på Gjøvik sykehus hvor jeg mistet livet, ble gjenopplivet og lå i kuvøse.



Jeg har en teori om at jeg fikk livet i gave fra Gud, derfra kommer navnet mitt Benedicte som betyr den velsignende, jeg skulle egentlig få navnet Tonje - men klarer ikke helt se for meg en Tonje.




Jeg begynte tidlig og engasjere meg i og skrive, dette er noe som blir kommentert ofte :-)

Jeg har som sagt opplevd mye motgang, noe som gjør at jeg har funnet mye trøst i troa mi, som jeg har hatt siden jeg var 12 år, da jeg ble frelst. Jeg har før det vært kristen fordi mine foreldre var og er det, så at Helina, hun som er en søster for meg og som var min forlover i Bryllupet vårt, har bodd hos oss da jeg vokste opp, så mine tenår hadde jeg lange gode samtaler med Helina som alltid har vært en god støtte. Og holdt vitnespyrd i menigheten, som jeg kjente Jesus ordentlig og ba Frelsesbønnen.

Nå er jeg som sagt mye - mye bedre og de rundt meg kjenner ikke meg som den syke Benedicte lenger, det er et under, for jeg var ekstremt dårlig, selvfølgelig møter jeg motgang i blant, gjør vi ikke alle det?

Uansett så opprettet jeg Jesus 4 a Reason for og fortelle alt Jesus gjorde for meg og fortsatt gjør, og som velsigner meg og mennesker over hele verden <3

Håper dere liker bloggen min og at dere vil følge meg videre :-) GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...