onsdag 17. februar 2016

En artikkel som gjorde noe med meg


I dag gikk jeg inn på dagen og leste en artikkel om fastetiden. Dere som vil kan gå inn på artikkelen her (<--LINK) 

I fastetiden unngår man underholdning og lever svært enkelt, man gir gjerne til de som trenger det. Fasten er en åndelig forberedelse og meditasjon iform av Bønn og stillhet.

Jeg kan ikke skryte på meg og ha fastet så mye, faktisk tror jeg at jeg har fastet svært lite, før var dette vanlig i Kirken, men i det senere er det svært få som faster, derfor gjør det noe med meg når jeg leser artikler om faste. I det siste har jeg følt at jeg vil ha mer og mer av Jesus og at jeg har følt en så stolthet for troen min og at jeg ønsker og bruke mest mulig tid på Jesus og ikke minst leve med Han.

Jeg begynte og tenke over det, dere som har lest innleggene mine lenger ned, vet jeg har nevnt dette tidligere. Jeg har tenkt og begynne med faste, bloggen vil gå som vanlig, men jeg skal i dag google faste og sette meg inn i det, jeg ønsker og gi av meg selv til Gud og jeg vil bruke mye av min tid til Bønn og stillhet, Jesus meditasjon.

Jeg er spent på hvordan det vil bli, men jeg tror det er viktig i den tiden vi lever i nå og jeg tror det er godt for oss og være i Bønn og stillhet.

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...