mandag 15. februar 2016

Sette av tid til og være sammen med Jesus



Hei kjære blogg lesere :-) et sent mobilinnlegg fra meg. Jeg ønsker og dele med dere at jeg vil sette av tid til og være sammen med Jesus. 

Jeg har ofte noen travle dager og jeg føler at døgnet skulle hatt flere timer, jeg er dårlig på og bruke tiden jeg har fornuftig. Og jeg synes det er dumt og jeg er sikker på jeg ikke er den eneste som har det sånn. 

Vi lever i en moderne verden, en verden hvor vi setter høye krav til oss selv. Sånn er det, men vi bør absolutt gjør noe med det. Jeg har ofte tenkt på at jeg ønsker og faste. Ikke nødvendigvis med og kutte ut mat for en periode, men rett og slett ta bort noe i hverdagen som tar mye av min oppmerksomhet og heller rette min oppmerksomhet til Gud. Rett og slett bruke den tiden sammen med Jesus. Søke Han først og så kommer alltid annet i tillegg. 

Jeg vil prioritere tid sammen med Jesus. Det burde være den største selvfølge <3
 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...