fredag 24. februar 2017

En slik dag


Så jeg våknet tidlig i dag, alt for tidlig og jeg la meg sent i går, sovnet sent og våknet helt ufrivillig grytidlig i dag, går rundt og dupper av mens jeg går og da er det noe som heter en liter kaffe :-) kaffe er min bestevenn i dag og den svikter aldri :-)

Hei og hopp kjære blogg lesere :-) en slik dag i dag, en dag jeg måtte oppe fullstendig ufrivillig, formen er heller ikke den beste, eller for og si det sånn så er formen elendig, vi snakker angst på sitt værste - MEN jeg skal klare og vinne over denne dagen, Den skal bli fin, jeg har noen dager innemellom hvor jeg sliter veldig, slik er det og ha en alvorlig psykisk diagnose, da er det godt og lese i Guds Ord og finne fred og ro i Bibelen og høre på lovsang.

Jeg har fått en kjempe mulighet igjennom bloggen, men måtte dessverre takke nei, da psyken ikke er god og jeg merker at det fysiske også spiller inn, men jeg håper jeg klarer det ved en senere anledning, per nå må jeg fokusere på og få det bedre, jeg har begynt på nytt kosthold som jeg håper vil gjøre helsen bedre. Vell jeg kan fortelle hva muligheten var, jeg fikk forespørsel om og reise til Israel og representere bloggen, jeg blir rørt da og dette er stort, derfor er det så synd jeg ikke har mulighet til og bli med, det hadde vært stort, jeg elsker Israel, det hadde vært så fint og sett Israel igjen, opplevd Israel igjen og ikke minst representere bloggen for kjente folk, men noen ganger så må man prioritere helsa først, jeg er i en dårlig periode fysisk igjen, og fått en del plager på grunn av det, psyken gjør også at jeg blir nervøs og feiger litt ut, jeg vil være ærlig om det til dere, og jeg vet mange av dere sliter også, jeg stoler på Gud og ønsker og følge Hans plan, noen ganger føler man at kanskje det er meningen man skal tenke på helsa, men jeg blir så skuffet over meg selv, det er ærlig mening, fordi jeg vet så godt at det hadde vært stort og dratt til Israel for og representere bloggen, men ja dere vet, det er ingen lett situasjon, men jeg er så takknemlig og rørt over og bli spurt :-) <3

Ønsker dere en velsignet torsdag <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...