torsdag 23. februar 2017

Torsdag


Hei kjære blogg lesere og riktig fin torsdag til dere :-) håper dere har det bra :-) her går det i todolister og mye og ordne - det er torsdag og jeg er glad for at det snart er helg, da har jeg planer om og lese masse og kose meg!

Jeg har en fullstappet todo liste i dag, jeg har veldig mye på agendaen i dag, men jeg passer på og ta vare på meg selv også, i dag er det så fint vær, sola skinner og jeg føler meg så glad :-) Skulle gjerne gått tur i dag, men jeg må prioritere andre ting, åååh hjelpes jeg håper jeg rekker over alt i dag. Snart skal jeg sette i gang og lage meg litt mat, jeg kjenner meg såå sulten etter mye kontor arbeid iforhold til bloggen og mye andre ting også på agendaen, sånn som at jeg gjerne vil få gjort litt husarbeid i dag, vaske litt gulv og litt sånt.

Sitter her og hører på lovsang mens jeg trykker på tastaturet, og det er så godt og høre på lovsang, akkurat nå hører jeg på Kari Jobe, hennes nye cd er såå fin !

Kommer et Bibelstudie innlegg senere i dag - elsker og studere Guds Ord, og skrive til dere det jeg studerer den og den dagen :-) men først ville jeg stikke innom med en liten update og et hverdags innlegg, dere er jo så glad i det også og det betyr veldig mye <3

Ønsker dere en velsignet dag - så snakkes vi senere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...