mandag 13. februar 2017

I tjeneste for Herren


I dag har jeg tenkt veldig på alle i tjeneste for Herren. Jeg beundrer dere og synes dere gjør en kjempe jobb. Enten det er misjon eller og stå på prekestolen eller i bønnetjenester og gjennerelt alle som på en eller annen måte får et kall og som virkelig lever for Jesus. Det er noe jeg ønsker og gjøre også. Jeg ønsker virkelig og leve for Jesus. Jeg håper og kunne få hjulpet noen igjennom bloggen min. Og skrive og kunne dele betyr utrolig mye for meg. 

Jeg har fremdeles enormt mye og lære, og jeg ønsker og lære. Jeg ønsker og vitne om Jesus. Jesus har reddet livet mitt. Han har virkelig reddet meg. Og det Takker jeg Han for hver dag. Jeg skriver ofte hverdagsinnlegg også, og det vet jeg flere av dere setter pris på. 

Vi er mennesker som har ulike gaver fra Gud. Vi har ulike kall på jorden. Gud har en mening med alle mennesker på jorda tror jeg. Og vi er alle unike og skapt i Guds Bilde. 

Jeg har helt siden jeg ha vært liten lyst til og være misjonær. Det var drømmen min, jeg har reist via folkehøyskolen (Bibellinja) og bodd i slummen i Manila. Men kom meg aldri lengre med drømmen min. Men kanskje det var min drøm, men ikke Guds Plan. Ikke alltid lett og vite. Men jeg håper og nå ut til så mange som mulig med Guds Ord via bloggen min. 

Mange som sender meg fine meldinger jeg setter stor pris på. Jeg har hatt mange planer med bloggen, men jeg ønsker og be Gud om og vise meg hva jeg bør skrive. Dette for meg er veldig viktig. Jeg skal jobbe ordentlig med bloggen fremover nå. Jobbe med innlegg og skrive Bibelstudier slik som før. Jeg gleder meg og ser så frem imot det og håper dere gjør det samme :-)
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...