torsdag 16. februar 2017

@ Glad


Hei kjære fine blogg lesere :-) åh det er så koselig og få så fin tilbakemelding fra dere den siste tiden, når jeg har skrevet Bibelstudie innlegg, jeg prøver mitt beste, og gir det jeg kan og sitter flere timer med et innlegg, men åh så givende det er , så utrolig mye som det betyr for meg :-) 

Jeg føler med meg selv jeg har kommet mer nærmere Jesus enn på lenge, etter jeg begynte og virkelig jobbe med bloggen, det er så godt og sitte og kunne studere Guds Ord og jobbe med disse innleggene slik jeg gjør, men det er klart det tar mye tid, men jeg har et så inderlig ønske om at disse innleggene kan være til hjelp for noen, at min historie kan hjelpe noen, og jeg har fått så utrolig mange meldinger fra dere hvor dere skriver så mye fint og at mine innlegg er til hjelp på en eller annen måte og det betyr så utrolig mye, selvtilliten min er fullstendig knust, og det er mye som er grunnen til dette, som jeg har åpnet meg om før, men jeg jobber med den hver dag og jeg vet om En som virkelig gjør under og som helbreder og som er det største i mitt liv <3 

I det siste har jeg fått noen Bønnesvar, og senest i dag faktisk, helt utrolig hvordan Gud jobber og hvordan Han legger det til rette for oss. 

Jeg tenkte jeg skulle hoppe litt inn i denne bloggen, i dette innlegget og snakke litt med dere, for nå har jeg ikke skrevet sånne innlegg som dette på en liten stund og ja jeg blir og fortsette med Bibelstudie innlegg, gir meg ikke med det :-D men jeg ville bare si hei og fortelle litt, snakke med dere, ja dere vet.

Jeg har slitt en del over tid nå med sykdom, det har kommet noen flere ting som gjør at jeg får et navn på det jeg sliter med, og det er jo en slags trygghet det også, jeg må nå begynne med et annet kosthold, altså jeg må fortsette og spise glutenfritt grunnen cøliaki, men jeg må også unngå litt mer, og tilføye litt annet til kosten, dette motiverer meg til og kanskje bli litt bedre, for jeg skal ikke juge - helsa mi er ikke god, men nå faller ting litt mer på plass, og jeg har begynt og trene igjen, og det er positivt, veldig positivt vil jeg si, jeg har trent styrke og stretching i dag - det var tungt, men det har gitt meg litt mer energi, og det av en økt, så det jobber bra. Men nå får jeg vell avslutte her, vil uansett bare stikke innom for og si hei, fortelle litt og snakke litt med dere - ønsker dere Guds rike velsignelse <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...