lørdag 4. februar 2017

lørdag - en nydelig dag


Hei kjære blogg lesere :-) en riktig fin lørdag til dere. Jeg ligger rett ut med forkjøelse. Men jeg ville bare oppdatere dere litt, for selv om jeg er syk så vil jeg gjerne få blogget litt til dere. Jeg har så lyst til og lese ordentlig i Guds Ord i dag. Lese mye, jeg lengter etter mye mer av Jesus. Og jeg vil ha mer kunnskap også. Er det noe som gjør meg trygg og glad så er det Guds Ord. 

Så i dag skal jeg lese mye i Guds Ord. Jeg skal fordype meg og har tenkt til og virkelig kose meg og jeg skal be og ha min daglige samtale med Gud. Jeg kjenner jeg gleder meg sånn til og lese og studere Guds Ord. Det gir meg så mye. 

Dette er en fin dag og jeg er glad og takknemlig. Jeg blogger fremdeles fra iPhone. Litt styr, men går bra foreløpig. Håper dere har det fint og dere hører mer fra meg senere. Ville bare stikke innom for og si hei :-) 

GOD BLESS 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...