lørdag 11. februar 2017

heart Oslo









Hei kjære blogg lesere :-) en litt sen oppdatering fra meg, men har hatt det så koselig at jeg ikke fikk blogget. Vi koser oss i Oslo, vår lille ferie. Vi har spist god mat og i Oslo er det trygt og ha gluten allergi. Jeg må skryte av det fordi her tar de virkelig hensyn. Og jeg har opplevd veldig godt service og god forståelse når jeg ikke kan ha et spor gluten :-) 

Nå er vi alle tre på det ene hotell rommet. Og vi ser film, eller det vil si. Gutta ser film og jeg blogger :-)

Gleder meg til hotell frokost imorgen. Det er noe av det beste. 

Jeg har ikke kjøpt noe her, for meg var det enda viktigere med god mat og gode minner. Dette er en avslappende tur, en minnerik tur. 

Ville bare komme med en liten oppdatering. Vet dette er et hverdags innlegg. Men flere av dere liker det også :-)

Vi blogges <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...