lørdag 11. februar 2017

Oslo here we come


Hei kjære blogg lesere :-) sitter på toget på vei til Oslo. Det blir en koselig tur, en liten ferietur på hotell. Jeg gleder meg masse til og få litt nye inntrykk og besøke Tigerstaden igjen. Dette blir koselig. Jeg reiser sammen med min kjære mann og vår gode venn. Vi skal kose oss med god mat. Kanskje litt shopping og slappe Max av. Bibelen er selvsagt med og jeg skal ta dere med til Oslo. Gleder meg til og blogge derfra, blir koselig :-)

Håper dere har det fint. Jeg har det helt fantastisk. Klart ikke helt iform enda. Henger i lenge, men jeg vet dette blir en bra tur. Nå får jeg vell være litt sosial, vi blogges fra hovedstaden. Hurra! 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...