torsdag 9. februar 2017

Takk Jesus for en fin dag


Takk Jesus for en fin dag, som består av Bibellesning, lovsang på spilleliste, Jesus meditasjon. Og takknemlighet. Jeg kjenner meg glad i dag, takknemlig for livet. For hverdagen og for Korset. Jeg ser på YouTube på Bibelundervisning, jeg slår opp i Bibelen underveis og gjør notater. Jeg begynner og få inn litt nye rutiner i hverdagen min. Og jeg koser meg sååå mye. Jeg vil ta vare på helsen min, trene og spise sunt som jeg har gjort en stund, men som jeg vil fokusere enda mer på (trening har jeg begynt med igjen) fordi Gud har gitt kroppen min i gave til meg på jorda og den ønsker jeg og ta vare på, som en takknemlighet jeg ønsker og gi Gud. Fordi jeg føler meg veldig takknemlig. 

Jeg er rett og slett heldig. I dag ønsker jeg og ha masse positivitet i dagen min. Det gir meg så mye.  

P.s: mobilblogger fortsatt jeg , er alt for treg til og bestemme meg for om jeg skal kjøpe PC, iPad, MacBook eller Chromebook. Alle disse er helt forskjellige. Så jeg vil bruke enda mer tid. Jeg har ikke lyst til og haste meg i noe. Men Bibelstudie innlegg kommer så fort jeg får bestemt meg på hva jeg skal kjøpe, da pcen min er helt ødelagt og jeg bruker iPhone til og blogge med. Lange innlegg med mye bra innhold, som Bibelstudie innlegg er svært vanskelig og få til og skrive på en mobil. Håper dere forstår. Jeg savner og kunne skrive Bibelstudie innlegg og håper og kunne få kjøpt meg noe etterhvert. Men om det f.eks skulle blitt en iPad så trenger jeg da et tastatur, ellers er jeg like langt. Jeg er minimalistisk. Så jeg liker ikke og kjøpe ting lengre. Eller jo noen ganger må man jo det, men ihvertfall da vil jeg kjøpe noe jeg kan ha lenge som er vært og bruke penger på. Og nå ble det litt lang info om det. Men jeg ville bare forklare også ville jeg begynne og blogge igjen og ikke vente til jeg da hadde kjøpt noe og bruke :-)

P.S igjen. Er fortsatt syk grunnet jeg fikk i meg gluten. Var veldig syk i går, så fikk ikke blogget så mye. Er så og si sengeliggende i dag også, men vil prøve og få blogget litt mer i dag. Ønsker dere en velsignet dag, så snakkes vi senere :-) 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...