fredag 10. februar 2017

livet er fantastisk



 

Som dere vet har jeg gått lenge og ikke hatt det bra, men jeg har tro på at Jesus gjør hverdagen lettere for meg, jeg har det så mye bedre nå. Og jeg smiler og er glad stortsett hele tiden, men innimellom kjenner jeg psyken lugge, da er det godt og gripe til Korset. Da er det ekstra godt og høre lovsang. Be og lese i Bibelen. Men ikke bare da, for jeg har det bedre når jeg kan lese Guds Ord. Når jeg kan be og høre lovsang. I dag har den nyeste platen til Kari Jobe stått på full guffe. Lovsangen hennes gir meg glede og fred. Og jeg kjenner meg glad. Livet er ikke alltid lett og det har jeg fått erfare. Men jeg er så glad for Jesus. Jeg er så glad for Korset.

Jeg er også så takknemlig fordi jeg har de beste leserne som sier så mye fint til meg. Som oppmuntrer meg og sender fine meldinger. Gud velsigne dere <3 tusen takk!

I dag kjenner jeg på en ro og fred. En glede, en takknemlighet.

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...