lørdag 25. februar 2017

Måtte ta kvelden fri




Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet lørdag til dere :-) I går hadde jeg det ikke særlig bra, så jeg måtte ta kvelden fri og fikk dessverre ikke blogget noe særlig til dere i går, men i dag blir det blogging og jeg gleder meg :-)

Noen ganger må man tenke på helsa og fokusere på og bli bra, i går hadde jeg en slik dag at jeg var ganske langt nede og fikk mye angst annfall, dette er egentlig litt tabu i samfunnet, noe jeg synes er dumt, fordi sånn bør det ikke være, psykisk sykdom er like vanlig som fysisk sykdom, men det skal liksom hysjes rundt og ikke snakkes om, noe jeg synes er helt forferdelig! Fler og fler sliter med angst og depresjoner, så det bør absolutt ikke være tabu, men noe man bør snakke om!

Nå skal jeg sette i gang og jobbe med et Bibelstudie innlegg til dere :-) Jeg har det bedre i dag og livet smiler, det var bare en slik dag i går, noe som skjer en gang iblant, det var godt og kunne lese i Guds Ord i går, gråte litt og be, jeg vet så godt at Jesus forstår, Han hadde så angst at Han svettet blod, og Han vet så godt hvordan det er og ha angst, det er så godt at Jesus forstår, Han vet så godt hvordan det er.

Jeg vet ikke hvorfor jeg hadde en slik dag i går, men jeg ville uansett være ærlig med dere, noen ganger er det bare slik det er og uansett hvor mye man prøver og finne svar, så er det ikke alt en skal forstå, men jeg er så takknemlig for at jeg har kommet så langt som jeg har og det kan jeg takke Jesus for, for uten Jesus og den sterke troen min, så hadde jeg ikke vært her i dag, jeg er sikker på at det er på grunn av Jesus, for jeg tror ikke på tilfeldigheter jeg :-)

Uansett så er det så godt og være tilbake på blogg fronten igjen og blogge til dere, selv om jeg noen ganger må ta dagen litt fri og fokusere på og bli bedre, men dere nå er jeg tilbake og Bibelstudie innlegg kommer, og dagen er bedre i dag og det er det jeg skal fokusere på :-) Jesus, jeg er så glad for Jesus, jeg er så takknemlig for Korset. Nå hører jeg på Kari Jobe (lovsang) og det gjør meg så glad :-) 

Jeg gleder meg til Bibelstudie innlegget som kommer litt senere i dag og jeg gleder meg så til og lese i Guds Ord og fordype meg i Bibelen, åååh det er så mye fint som står der. Ønsker dere en velsignet dag <3 lørdag - helg, og det snør og greier, koselig er det!

Vær velsignet kjære fine, snille blogg lesere <3 :-)


Ja og ps: lagde meg nydelige vafler i går, glutenfri og low carb, med masse gode proteiner, sunne - gode vafler med varme bær uten sukker på toppen, tror jeg skal kjøre i gang en vaffelrøre med litt endringer i dag også, endringer fordi vi handlet til uken i går og kjøpte inn laktosefri mager kesam - nam <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...