søndag 26. februar 2017

Sorry


Kl nærmer seg midnatt og jeg innser at denne blogg dagen ikke ble helt som jeg hadde tenkt. Og her sitter jeg hos mine flotte svigers og blogger til dere. Jeg så for meg jeg skulle skrive et Bibelstudie innlegg til dere, dagen gikk fint og jeg var glad, helt til dagen bare raknet sammen. Og jeg har ingen anelse hvorfor. Bloggen måtte bare vente. Men det kommer et Bibelstudie innlegg imorgen. Og det gleder jeg meg til og jeg håper dere gjør det samme :-)

Hvis det var noe som het en 30 års krise, så kunne jeg kanskje hatt noe og skylde på psyken med. Men ifølge et eller annet som livet har bestemt. Så er det ikke noe som heter det. 

Haha jeg føler meg håpløs og en smule rar. Greia er at jeg vil vite grunnen til dager med depresjon og angst kommer, men dette finner jeg altså ikke svaret på. Og det er kanskje greit. Sånn egentlig. 

Sånn er det og ha en alvorlig psykisk diagnose, som har utviklet seg til noe kronisk. Selv om ting er bedre, så har jeg dager som bare ikke funker, sånn som i dag. 

MEN imorgen er det ny uke og nye muligheter. Og da skal jeg blogge og jeg har bestemt meg for at dagen blir bra. Nå skal jeg være litt sosial her før vi drar hjem. Ønsker dere en god natt <3


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...