søndag 26. februar 2017

Poesi på en søndag


En kopp grønn te og en bok herlig poesi - jeg leste den i går og leser den i dag også - det er slike dager jeg elsker, dager hvor jeg bare kan kose meg og drømme meg bort i en bok.

Så jeg vil på kunstutstilling og jeg lurer egentlig litt på hva som har skjedd, har jeg blitt sær? eller vell jeg er sær, men jeg tror jeg vil lære mer, utforske mer og leve mer. Det er så mye jeg vil! Så jeg sitter her, leser poesi og jeg elsker det!

Denne søndagen er fin, jeg gjør det jeg vil, jeg koser meg og jeg synes livet er bra, jeg elsker livet og jeg har det fint i dag og hurra for det! :-)

Hvis noen av dere lesere vet om en liveart forestilling - så rop ut! Jeg har så lyst og få det med meg.



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...