tirsdag 21. februar 2017

for 10 år siden


For 10 år siden i dag ble jeg og mannen min sammen, Jeg føler meg så heldig! Jeg fant et bilde, det første bildet vi tok sammen, her hadde jeg svart hår og var litt punker ish, jeg hørte på heavy metall og var veldig bekjeden, en periode det også, sammen har vi vokst, du er sjelevennen min og det beste som har hendt meg! Nå er vi gift, og jeg føler meg veldig heldig, du er mannen min og min aller beste venn <3 elsker hverdagene våres, alt vi finner på, alle koselige samtalene vi har rundt middagsbordet, du har lært meg mye og vi er et bra team <3 alle hverdagslige detaljer, all humor, all kjærlighet, takk for at du er du, takk for alt det fine du gjør for meg, all oppmuntring, alle fine ord <3 jeg elsker deg mannen min <3 <3 <3gratulerer med 10 års dagen vår :-) <3 <3 <3


I dag fikk jeg roser og jeg ble så glad! :-)


Frokosten min i dag tidlig, varme bær uten sukker med laktosefri mager kesam og hjemmelaget glutenfri musli :-)


Blir og jobbe noen timer med bloggen nå og det kommer et Bibelstudie innlegg etterhvert, først ville jeg bare stikke innom for og si hei :-)

Håper dere har det bra! I dag er en fin dag, det nye kostholdet er så bra, jeg får mye mer energi og en god metthets følelse og det hjelper så på  psyken, skal trene i dag og vi skal ut og spise. Har hatt mye på todolisten min i dag, derfor har jeg ikke fått blogget før nå :-)

Ønsker dere en velsignet dag, så stikker jeg innom etterhvert med et Bibelstudie innlegg :-) 



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...