onsdag 22. februar 2017

Onsdag - hvordan går det med meg



Hei kjære blogg lesere :-) en ny blogg dag er her og jeg jobber med et Bibelstudie innlegg som kommer litt senere, men aller først vil jeg oppdatere dere litt. Mange lurer på hvordan det går med meg. Og det tenkte jeg og skrive litt om i dag.

Som dere vet har jeg slitt i mange år med psykisk sykdom, det har også blitt fysisk og jeg har fått en del kroniske sykdommer, har flere diagnoser, og har fått noen nylige også, dette skaper en del plager hos meg som gjør at hverdagen blir ikke helt den samme som mange andre kanskje, da jeg er nødt om og hvile og sove mye og ta en hel del hensyn, MEN etter at jeg begynte på mitt nye kosthold som jeg må gå på pga den ene fysiske diagnosen, har gjort store positive endringer hos meg, psyken har blitt bedre, jeg har mer energi og jeg er mer glad, er mer mett og har det sååå bra. Jeg har begynt med trening igjen, styrketrening mest, fordi det var anbefalt, og jeg elsker det, det gir meg veldig mye og har blitt en hobby, jeg baker også og lager mye spennende mat når det gjelder det nye kostholdet mitt, jeg har også begynt sikkelig med Bibelstudier, og det gjør at jeg kan skrive disse innleggene jeg jobber med på bloggen, jeg har begynt og lese mer, jeg gjør en hel del ting i hverdagen og jobber mye med bloggen, jeg sitter flere timer daglig da det krever en del bak bloggen også, og det er så givende og gøy - jeg elsker det og det gir meg veldig mye :-)

Jeg har det så bra om dagen og jeg koser meg så mye :-) <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...