mandag 13. februar 2017

Et fint Bibelvers


- Jeg makter alt i Kristus, Han som styrker meg. - Filipperbrevet 4:13

Så enkelt, men så sant! Et nydelig Bibelvers jeg velger og følge i dag. Jeg har lest forskjellige Bibelvers i dag fra forskjellige bøker i Bibelen, jeg kom over dette Bibelverset i dag og ønsket og dele det med dere. 

Jeg har det litt tøft i dag, jeg merker meg veldig sliten og veldig lite overskudd. Jeg har mye og gjøre i dag, men mangler styrke. Da er det godt og slå opp i Bibelen og finne vers som dette. 

Jeg hadde sett for meg en super start på ny uke, det er ikke alltid det blir slik man ønsket. Jeg synes det er godt og kunne be og lese i Guds Ord i dag. Der finner jeg trøst, ro og fred. Styrken min i Jesus.

Jeg griper til Korset i dag, ikke alltid lett og være menneske. Men takk Jesus for at Du alltid er her og at Du forstår <3

Livet på jorda er ikke alltid lett, men jeg er så takknemlig fordi jeg har Jesus. For Jesus styrker meg og Han er bestandig her!  




 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...