tirsdag 14. februar 2017

Kristuskransen


Hver perle har sin betydning, jeg bruker denne i min Bønnevandring, jeg bruker denne også fordi den hjelper meg til og holde fokuset når jeg ber bønner, den hjelper meg iforhold til at jeg kan fokusere under angst f.eks, at jeg har fokuset på Jesus som hjelper meg og ikke har fokuset på angsten.

Mange bruker Kristuskransen under Bønn, dette har blitt en fin bønnevandring for mange, og hjulpet mange mennesker til og holde fokus.

Jeg var heldig og få min Kristuskrans av pappa, den er så fin og betyr veldig mye for meg, jeg bruker den veldig mye!

- Må så håpets Gud fylle dere med all glede og fred i troen, så dere kan være rike på håp ved Den Hellige Ånds kraft. - Romerne 15:13

Ønsker dere en velsignet tirsdag <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...