onsdag 1. februar 2017

ingen selvfølge og eie en Bibel






 Jeg takker Gud for Bibelen min, jeg takker Gud fordi jeg har mulighet til og eie en. Det er ingen selvfølge og mange mange kristne rundt om i verden er på flukt for sin tro. De kunne gjort hva som helst for en Bibel, men de har ingen. Jeg takker Gud for alle som bryr seg og som risikerer sitt liv for at disse menneskene har mulighet til en Bibel. 

Lenge har jeg gått og ikke tenkt så mye på det, lenge har jeg gått og tenkt. Vell jeg fikk ikke tid til og lese i dag, jeg tar det imorgen. Og morgendagen kommer og jeg har visst ikke tid da heller. Og sånn går dagene og jeg vet jeg ikke er alene. 

Men jeg har mange Bibler i mange oversettelser. Og jeg tenker ikke mye over det. Men nå gjør jeg det. Og disse menneskene som flykter for sin tro og som skulle så inderlig ønske de hadde en Bibel. Om de fikk en Bibel, er jeg sikker på de ville lest den dag og natt og det hadde vært det største som hadde skjedd de. 
Disse menneskene bør være en inspirasjon for oss. Om dere er enig med det så bli gjerne med meg og huske på de i våre bønnestunder. 

God Bless 
 


 
 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...