lørdag 4. februar 2017

Gud er trofast!






- Disse Bibelversene er noen av mine favoritter og jeg anbefaler samtidig appen Bibel -

*******
Gud er trofast. I dag leser jeg i Bibelen, noe jeg gjør hver morgen og kveld, det har blitt en rutine jeg ikke klarer meg uten. Gang på gang finner jeg oppmuntrende Bibelvers og ofte finner jeg Bibelvers som passer inn akuratt den og den dagen, som om det skulle være skrevet for nettopp det jeg følte den og den dagen. Guds Ord styrker meg!

Bibelen gir meg så mye. Og sette meg ned og starte dagen med Guds Ord, er den beste rutinen jeg har gitt meg selv. Det og kunne studere Guds Ord som en start på dagen med kaffekoppen, endrer alt og gjør dagen til den beste dagen. Jeg merker så stor forskjell på meg etter jeg begynte og lese i Guds Ord som det første jeg gjør. Er absolutt og anbefale. 

Det og kunne be og ha en samtale med vår Far i himmelen. Det er godt, Bønnelivet mitt vokser jeg i hver dag føler jeg. Jeg vet også at Gud har humor. 

Jeg føler også at Bønnelivet mitt har blitt bedre med åra og det har gått fra og være enkle bønner til og bli en samtale. Og det gjør så godt. Ofte skriver jeg også ned mine bønner. Jeg har en egen bønnebok og det blir noen sider i den for hver gang jeg ber når jeg skriver. Jeg bruker også Bønnelenken. Den gir ro og fokus og er på en måte som en Jesus meditasjon. Jeg føler den hjelper meg mye når jeg har angst. 

- Herre Jesus Kristus Guds Sønn, forbarm deg over meg , en synder. - Denne Bønnen sier mye. 

Ønsker dere en velsignet søndag. 
 
 
 
 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...