mandag 6. februar 2017

mandag men syk





Hellu kjære blogg lesere :-) har dere det bra? Jeg er fortsatt syk. Det er mandag og jeg prøver virkelig og få unna Todo listen min. Men jeg sliter altså, alle vet hvordan det er og ha et forkjøelses virus. Når man er så svimmel og være tett og ser stjerner og er tappet for energi . Da dere, da er det ikke så lett og få fullført en Todo list. - men hey det er mandag. Ny uke og nye muligheter og jeg er glad. Ja for og ha virus er ikke så farlig egentlig. Det går alltids over. Selv om jeg har vært syk over en uke nå. Nei huff nok syting og klaging nå. 

Grunnen til jeg delte bildene over her som BTW er gamle. Er at jeg lengter så til trening ute. Ååååh det er lenge siden nå føler jeg. Gleder meg til jeg blir frisk og kan ta meg en lang gå tur. 

Så nå har jeg tatt meg en liten pause i Todo listen min. Vell blogging er jo en del av den, men det er bare gøy. 

Har jeg sagt hvor mye jeg elsker todolister og at jeg er totalt avhengig ? Well jeg har vell sagt det en million ganger. Men jeg bare anbefaler det på det varmeste. For en glede og kunne sterke over punkter når man er ferdig. For en seier :-) vell nå må jeg fortsette her. OG drikke en stor kopp varm te. Dere vet når halsen er sår. Det finnes ingenting bedre da. Heart te <3

Gud velsigne dere. 

P.S litt glad i dag for og si det sånn :-) 


 
 
 
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...