torsdag 2. februar 2017

Update


Bildet er ikke tatt i dag, i dag er jeg syk og ligger rett ut med noe forkjøelses virus. Andre gang på kort tid. Tror ikke dere skal se meg nå Hehe. 

********
Hei kjære blogg lesere :-) det er så godt og være tilbake på blogg fronten og ikke minst snakke med dere. Takk for alle fine meldinger dere sender til meg. Det betyr så mye. 

Dere vet jeg snakket om depresjon og angst som jeg slet så mye med. Jeg fikk også en litt feil start på det nye året. Men selv om jeg nå ligger helt ut, så tror jeg at februar skal bli min måned som jeg skal starte det nye året med. Jeg koser meg sånn, og tenker at så fort jeg blir bra nå - så skal jeg starte fine rutiner igjen. Og de skal bli så bra. Jeg har mange fine planer fremover og mye jeg har lyst til og gjøre og jeg tar selvfølgelig med dere på reisen. 

Jeg blogger fremdeles fra iPhone. Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal kjøpe og blogge fra. Jeg tenker jeg venter litt til. Vil ikke forhaste meg og vil kjøpe noe jeg kan ha i flere år. Men jeg håper jeg finner noe snart da, for og skrive fra mobilen funker ikke så godt i lengden når man skal blogge. 

Ellers håper jeg at jeg blir bra snart. Mange er forkjølet nå i disse tider. Er ikke noe big deal, men hverdagen blir jo satt litt på pause da. Litt kjedelig og være syk for andre gang på kort tid. Men sånn er det og heldigvis er det bare et virus, det går over :-) jeg skal ihvertfall ikke la det gå ut over bloggen da. Åååh som jeg elsker og skrive igjen. Det er terapi uten tvil.

Håper dere har det fint. Jeg tenkte jeg skulle lese videre i Åpenbaringsboken nå. Om dere har noe dere har lyst til og skrive angående noe med Åpenbaringsboken og dele noe med meg, så ikke nøl med og kommenter på min Facebook side. Jesus 4 a Reason. Vi blogges <3


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...