onsdag 8. februar 2017

Tilbake til rutiner


Ååh jeg er så glad i dag, selv om jeg fortsatt har smerter grunnet jeg fikk i meg gluten for et par dager siden, så er jeg frisk fra forkjøelses viruset. Nå er det tilbake til rutiner igjen, i dag blir det min første treningsøkt, siden det som føles ut som en evighet siden. 

Jeg startet denne dagen med Guds Ord. Jeg føler meg rustet til og møte og gripe denne dagen. Jeg var oppe tidlig i dag (vell tidlig for meg, er egentlig et b-menneske) så jeg har spist dette til frokost i dag. 



Jeg satte nemlig i gang i går kveld og bakte glutenfritt brød, jeg gjorde litt endringer og tilsatte raspet gulrot og havregryn og nam. Dette var godt. 

Og bake er terapi, det samme føler jeg når jeg lager mat. I går merket jeg angst (noe jeg har mye av i perioder - da hjelper det og bake og selvfølgelig lese i Bibelen min) og satte i gang og bakte. Dette er min form for terapi og det funker godt for meg. 

Nå skal jeg sette meg ned og skrive en Todo list for dagen. Mail boxen min bør jeg også få gjort noe med. Besvare Mail og ikke minst melde meg av diverse reklame nyhetsbrev, som tar opp all plass og skyver de viktigste mailene unna. 

Jeg tenkte også begynne på en kristen bok i dag. Jeg ser for meg en bok skrevet av mine kjære pappa. Jeg forteller mer om det senere. Ønsker dere en velsignet onsdag <3
 

 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...