lørdag 18. februar 2017

Update


Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet lørdag til dere :-) 

Min frokost i dag tidlig 


Ordentlig kvalitets frokost i dag tidlig, jeg har begynt på et nytt type kosthold jeg håper kan hjelpe helsa mi litt bedre, jeg må fortsatt spise glutenfritt, men dette blir spennende, jeg må gå på dette kostholdet, men jeg håper det kan hjelpe, i dag har jeg bakt litt, så nå står det briks i ovnen, jeg gleder meg og er spent på hvordan de blir :-)

I går fikk jeg ikke blogget noe, dagen gikk rett og slett i ett, først et ærend, så biblioteket, så puls som er en cafè som Frelsesarmeen har, et kjempe fint opplegg med fretex butikken vegg til vegg, jeg fikk kjøpt meg et par jeans og et par støvletter, og støttet samtidig en god sak. Etterpå ble det cc, det lokale shopping senteret, mye jeg skulle ordne, så ble det cafè enda en gang, så handlet jeg og mannen min for uka, og da var det hjem og spise middag, for klokken var mye da og jeg var veldig sliten, men jeg hadde en så koselig dag, alt dette fant jeg på sammen med mamma, og det var så koselig med kvalitets tid :-)

Nå baker jeg som sagt og det blir en bakedag imorgen også. I kveld skal vi besøke noen gode venner av oss, og derfor vet jeg ikke hvordan det blir med bloggingen enda, men jeg jobber med et Bibelstudie innlegg som enten kommer i kveld, eller imorgen :-) ville uansett oppdatere dere litt, jeg elsker hvordan hverdagen faller mer og mer på plass og jeg føler meg så takknemlig <3 ønsker dere Guds rike velsignelse for dagen og helgen og den kommende uken :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...